Tuesday , 7;o4 am 30March 2010

hm aku still tunggu apon , so tak pyah lah try tackle aku , aku still tunggu apon on phone , aku still tunggu dya online , hmmm aku nak cerite ape yang berlaku smlm , mcm nih mase aku nak balik dari photoshoot yazid , ade orang call aku private number lagi , suare mcm org tua perempuan idk , she said tht apon had passed away and i mcm hmmm is it true ? then mcm tak dgr cause she sob-ing so i was fucking shocked lah kan mesti lah . and i pon start menangis , hmm then yang jadi mcm kecoh nye sbb wina pergi tanye kawan apon *thanks syg sbb tlg i , then semua org mcm kelam kabut lah . lastly , kawan apon ckp dya tak meninggal , cause ptg tadi kawan dya punye kawan lepak dgn apon , in the same time , dorang pon ragu ragu lagi , sbb i bace comment dorang . yang ade kawan apon ckp "tak pon mrmbr2 dya nak sorok kan kematian dya" and i've trying too call apon since last last night . i mean on sunday night , where's him lahh ? but its okay im still waiting..kalau dah tak nak cpl ckp je lah , jgn hilangkan diri mcm ni je ):