i hate you friday

hmmm friday , lepas balik ou aku agak penat lah tapi aku dah shopping byak gile and malangnye skirt aku bukan size aku . mcm mane aku boleh amik size L yana oiii , hahah takpelah takpe . haha okay balik dpt text from deng deng i mean apon lah dya ckp ape ntah , aku tetibe nak mintak break bodoh kan . and dya hmm sumpah sakit aku dgr dya sakit first time , aku dgr dya sesak nafas . an dya ckp "maafkan b" aku dah gabra , mintak yana tolong yana nagis aku pon nagis sayang im sorry sgt sgt sumpah bby tak berniat langsung buat b mcm tuh . smpai bf yana ckp 'aku jahat' hmm mmg pon sayang mlm tuh penuh dgn DRAMA hmm aku nagis gile babi and dya mcm nak mati dah sumpah cuak weh . aku tak dgr dya ckp sbb dya mcm sesak nafas . then dya diam je . aku dah tak dgr pape aku pasang lagu 'merindukanmu' lagu fav dya lah ecehhh , lepastuh tak dgr ape hm aku dgr dya breathing mcm ape jee . hmmm tetibe "tuttt tuttt tuttt" teroff phone dya , aku rase dya campak sbb nak bg parents dya bgun . cause satu badan dya kejang . pagi pagi dya text kate dya kat hosp dah ); sayang im sorry mase tuh aku pergi PD , speedzone lalu je ade lah kesian kan tak dpt pergi this speedzone . ): itsokay , hmm mlm sabtu tuh aku tido agak awal la sbb penat sgt sgt . and dya text mcm mcm kat aku . sumpah aku syg gile babi dkt dya and tgah hari smlm kakak dya ckp dya masuk ICU balik . hmmm semua slh aku kan dya jadi mcm nih ! haih tuffy kenape lah kau bodoh sgt nih grr !

sayang im sorry );