ring ring ring hello hello hell-o

hmm hari ape eh apon call aku , tetibe aku teringat yang doc kate dya lagi bape tahun je boleh hidup and aku pon meringan kan mulut utk bertanye dya
"b doc ckp b smpai bile bolleh hidup ?" hmm lepastu dya tukar soalan "bby dah mkn" and aku pon agak sedih sbb dya taknak jawab kan and aku pon mcm "fine tak nak jwb ape bby tanye" and dya pon dgn serbe slh ckp " 3 or 4" and aku tanye lagi "3 or 4 ape bulan?tahun ?" dya ckp 'teka lah" hmmm aku tak suke berteka teka lah ngek , hahah and last last dya ckp "4 tahun lah bby" aku pon agak happy ckp "lame lagi b boleh hidup hehe" and dya ckp "tolak taun lepas , taun ni tggal 2 taon lah bby tapi tu doc ckp je kite taktau kan" aku agak sedih terus letak telephone , hmmm tak lame lepas tuh dya text "bie boeh hidup lame lah bby" aku tak pcaye dya tipu aku kan . hmm ):